Intrebari Frecvente HaineDelight.ro

  1. Cum pot sa comand pe Haine Delight?

Pentru a plasa o comanda pe site-ul hainedelight.ro, urmeaza pasii de mai jos:

-       Acceseaza sectiunea „Autentificare” de pe site, creeaza-ti cont sau, daca ai deja cont, intra in el.

-       Adauga in cos produsele dorite, avand grija sa selectezi marimea si culoarea dorite, selecteaza „Finalizeaza comanda” si parcurge pasii solicitati, de la „Sumar” si pana la „Plata”, completand datele de livrare si modalitatea de plata.

-       Vei primi pe email un mesaj de confirmare care va contine toate detaliile comenzii.

De asemenea, pentru a plasa o comanda, poti:

-       Sa ne contactezi telefonic, de luni pana vineri, intre 9:00-17:00, la numarul: +40720.405.305.

-       Sa ne trimiti un email la contact@hainedelight.ro.

-       Sa ne scrii un mesaj pe pagina de Facebook.

  1. Cat costa transportul?

Comenzile care depasesc suma de 250 de lei beneficiaza de transport gratuit!

Transportul pentru comenzile sub 250 de lei include urmatoarele tarife, in functie de modalitatea aleasa:

-       Livrare prin curier oriunde in Romania – 16 lei.

 

  1. Cand imi ajunge comanda?

Produsele se livreaza in cel mai scurt timp dupa confirmarea comenzii, respectiv o zi sau doua lucratoare, in intervalul 9:00-17:00, cu livrare prin Curier Rapid. In cazul in care unul sau mai multe produse din comanda ta nu se mai afla in stoc, te vom anunta in 1-2 zile prin apel telefonic sau prin email.

  1. Ce trebuie sa fac daca am comandat un produs gresit sau o marime gresita?

Produsele care nu corespund marimii tale sau care nu iti plac, pot fi returnate o singura data gratuit. Urmatoarele schimburi implica o taxa de transport in valoare de 16 lei/retur. Pentru a putea schimba produsele, te rugam sa ne contactezi la +40720.405.305.

 

  1. Cum stiu care este marimea potrivita pentru mine?

Daca nu stii ce marime sa comanzi, pe http://hainedelight.ro/content/14-ghid-marimi-haine-delight gasesti un ghid despre marimi, care te va ajuta sa alegi produsele care ti se potrivesc.

 

  1. Am alte intrebari, cui ma adresez?

Iti stam la dispozitie pentru orice intrebare sau informatie. Ne poti contacta la numarul de telefon +40720.405.305, de luni pana vineri, intre orele 9:00– 17.00 sau pe adresa de mail contact@hainedelight.ro.

 

  1. Cum pot plati?

Plata se realizeaza la primirea comenzii (ramburs), la curierul care efectueaza livrarea.

 

  1. Preturile de pe site sunt finale?

Preturile de pe site sunt exprimate in lei si includ TVA, asadar nu va mai trebui sa platesti nimic in plus, in afara de costul de transport. Costul transportului este calculat automat in functie de metoda de livrare selectata.

 

  1. Produsele comercializate de Haine Delight.ro sunt noi?

Haine Delight.ro comercializeaza produse exclusiv noi.

       10. Se fac livrari si in afara tarii?

Produsele Haine Delight pot fi livrate si in strainatate cu conditia ca plata sa fie realizata in avans. Livrarea se realizeaza in 7-10 zile lucratoare prin Curier Rapid, taxa de transport fiind calculata in functie de tara unde se face livrarea. Plata comenzii se poate realiza prin transfer bancar, fiind necesar sa ne soliciti telefonic sau pe adresa de email contact@hainedelight.ro o factura proforma si datele contului nostru bancar.

Atentie! Comanda se trimite doar in momentul in care avem confirmarea ca factura aferenta a fost achitata.

       11. Pot verifica coletul la primire?

Haine Delight nu ofera serviciul de verificare a coletului la primire. Poti insa sa verifici si sa probezi produsele comandate, iar daca apar neconcordante, daca produsul nu iti place sau nu ti se potriveste, il poti returna gratuit. In cazul returului coletului, vei primi banii inapoi.